Minu lugu.

Veider, aga jõudsin vahelduvpaastuni tänu Bravo reality-seriaalile "Southern Charm" . Guugeldasin ühte osalejatest ja sattusin int...

Thursday, February 11, 2021

Smuuti

Ma arvan, et julgelt viiel päeval nädalas on mu esimeseks toiduks just see smuuti. Miks? Sest see on maitsev, kasulik ja sisaldab asju, mis toetavad vahelduvpaastu, täpsemalt sellest väljumist. Esimene toidukord pärast 16-18 tunnist paastumist on ülioluline ja just siis tuleb söömiseks aega võtta ning kõht korralikult täis süüa. Kõige suurem viga on haarata käigupealt mingi saiake, lükata insuliin lakke ja enam-vähem nullida kõik paastumisega saavutatu. Sest kordan veel - vahelduvpaastu eesmärk on saavutada veresuhkru stabiilne tase, hoida insuliini madalal ja võimaldada kehal kasutda energiaks mitte suhkrut vaid rasvu. Õpetada oma keha suhkrupõletajast rasvapõletajaks. 

Aga smuuti on ju süsivesikupomm? Mitte minu oma.

0,5 banaani 

0,5 avokaadot 

0,5 pirni või paar kuubikut külmutatud hakitud spinatit

peotäis külmutatud pohli või mustikaid

3 spl kreeka jogurtit

1 spl maapähklivõid

1 spl chia seemneid

1 spl kollageenipulbrit

kaunistuseks mandlilaaste ja toorkakao tuumasid

Põhimõtteliselt on see smuuti nii oma toiteväärtuselt kui kaloraažilt ühe toidukorra eest. Tavaliselt söön ma lisaks veel ühe muna, natuke kala või juustu. Oleneb päevast ja enesetundest.

No comments:

Post a Comment