Minu lugu.

Veider, aga jõudsin vahelduvpaastuni tänu Bravo reality-seriaalile "Southern Charm" . Guugeldasin ühte osalejatest ja sattusin int...

Tuesday, February 9, 2021

Kaalust alla

Mina ei tee vahelduvpaastu kaalulangetuse eesmärgil, vaid soovin lihtsalt anda kehale võimaluse pidevast seedetegevusest puhata ning seetõttu saavutada paremat tervist ja füüsilist vormi. Aga ega ma kaalulangusest pääsenud pole. 

Nali naljaks, aga vahelduvpaastu õigesti tehes, on kaalulangus paratamatu. Kui ma alustasin, siis loobusin korralikult kohe ka maiustustest, sõin väga vähe leiba-saia ja muid jahutooteid ning isegi jägisin päevast kalorite hulka. Lisaks igapäevane 7-10 km kõnniring. Selle tulemusena kaotasin ma esimese kolme nädalaga ligi 5 kilo, mis minu pikkust (175cm) ja algkaalu (61kg) arvestades oli muidugi liig mis liig. 

Siis saingi aru, et 1) kaloreid lugeda pole vaja  2) tuleb süüa õigeid asju ehk piisavalt valku, rasva ja kiudaineid, et kõht oleks täis ja keha jaksaks paastuda. Praegu on mu kehakaal stabiilne (58kg) ja püsib sellisena kui ma korralikult söön.  Kui aga paastuaken pikemaks venib (mida juhtub üsna tihti) või söön vähem, siis on 1-2 kg kaalulangus garanteeritud.

No comments:

Post a Comment