Minu lugu.

Veider, aga jõudsin vahelduvpaastuni tänu Bravo reality-seriaalile "Southern Charm" . Guugeldasin ühte osalejatest ja sattusin int...

Saturday, February 6, 2021

Näidis

Teooria on tore küll, aga kõige paremini saab asjast aimu päriselu näidete varal. Ehk mis kell ja mida ma siis söön, kui järgin 16:8 vahelduvpaastu.

Kõige olulisem on leida endale sobiv mudel ja omandada oskused seda mudelit igapäevaeluga sobitada. Vahelduvpaast on väga paindlik ja seetõttu ka jätkusuutlik. 

Minu nö söömisaken on argipäeviti tavaliselt 12-20, sellesse vahemikku mahub 2-3 söögikorda.

Ärkan kell 7, tööle lähen kella 11ks. Seega mahub mu hommikusse ka kerge trenn. Esialgu tundus täiesti võimatu söömata 6-8 km kõnniringile või jõusaali minna, aga praegu olen sellega täiesti harjunud. Joon palju puhast vett ja mõnel päeval ka musta kohvi või teed. Loomulikult ilma suhkruta.

Kell 12 on mu päeva esimene söögiaeg. Ja tavaliselt ka kõige tugevam. Teen endale tööle kaasa suure smuuti ja võtan kohvikus kas omleti või munad peekoniga. 


Kell 15-16 söön tavaliselt suure rohelise salati, kus on kindlasti ka proteiini ja rasva. Mõnikord söön salati asemel suppi. Kui midagi sobivat käepärast pole, söön ka pirukaid või makarone ja ei muretse sellepärast.

Kell 19-20 söön õhtusöögi. Ka siin pole mul mingeid asju, mida "ei tohi" süüa, söön sama toitu, mida ülejäänud pere. Kuna ma kartuleid ei armasta, siis asendan need enamasti lillkapsa, brokkoli või roheliste ubadega. 

Ja siis läheb kell kinni ja kuni järgmise päeva kella 12neni on ainult vesi. Lihtne!


No comments:

Post a Comment